Ben şiirlerden kendime üst baş biçtim.
Güneşli miydi gün -güneşliydi.Oysa ki onu anmamıştım-dıştan- İçimde belki de bir şeyler uğraşıyordu onunla.Vakit gece olana dek...Gece olunca zavallı bir enkaz aşk,şahlandı parmaklarımda.Bilincini yitirmiş olamalı ki o an herşey,önüme birer birer döküldüler.
Geçmiş-geçmemiş.
İnsan kendi uydurduğu hikayelerden kolay vazgeçemiyor.