Kaybolduğumuz basitliğin hali. Sönüyor iki iç çekiş arası sardığım tütün, bir ben neredeyim? Nerede yanıp nerede sönüyorum? Ve sizler... Yandınız mı ben hali dışında?
Necip' in ''bekleyen''i gibi olamayız ki artık bu kahpe zamanda.
-Ben mezarla sırdaş olur beklerim
Kaşımı kirpiğimi yakıyorum tütün derdine, yine.
- buruşmuş çocuk balonları
gibi kaldırıldı
kentin
putları
ve
eski fotoğrafları -
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder