23 Eylül 2014 Salı

Neredeyim ben, neredesiniz siz? Ve ancak sizler! Çoğul eki alabilecek, bozuk bilgisayar zımbırtıları, sıfatlar takılan adına abuk subuk, ve yine ancak sizler!

Kaybolduğumuz basitliğin hali. Sönüyor iki iç çekiş arası sardığım tütün, bir ben neredeyim? Nerede yanıp nerede sönüyorum? Ve sizler... Yandınız mı ben hali dışında?

Necip' in ''bekleyen''i gibi olamayız ki artık bu kahpe zamanda.
-Ben mezarla sırdaş olur beklerim

Kaşımı kirpiğimi yakıyorum tütün derdine, yine.

- buruşmuş çocuk balonları 
gibi kaldırıldı 
kentin 
putları 
ve 
eski fotoğrafları - 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder