15 Temmuz 2012 Pazar


Gelelim nasıl bir şey olduğunu bilmediğimiz bu başlangıca…sen bir daktilo sesi duyuyor musun,yahut küllükte  yanmaktan harap olmuş izmaritin tembelliğini…işte fark bu,ben duyuyorum;öyleyse başlayacağım.Biliyor musun ki kendi kafa sesim bile duysa beni,utanırdı herhalde.bu bir hikaye;çok klişe…

                                                         Mrs.dalloway,başlıyoruz!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder