Ah neler geldi şuncacık başıma...
İki avuç arasına sığar vallahi bu baş,bir yumrukla dağılır,bir sözle yıkılır.Delirtirler ufacık beynimi,alt üst ederler;hiç anlamam.
Bir de derler ki,sanat toplum içindir.Ben başlı başına bir toplum oldum,kimse bana yaramıyor.Hadi ordan!
Aklımın iplerini saldım,ruhumun kıyısının ucuna oturup bekledim,bekledim.
Ne gelen var ne giden...
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder