Hangi şartlarda,nasıl uğraştığımızı vesaire yazmayacağım pek sevgili canlar.Ancak elimizden geldiğince ilk reklam filmimizdir bu.Tüm ekip arkadaşlarıma teşekkürü bir borç bilirim.Biliyorsunuz,burası karasal bir memleket.Soğuk bir kış gününde,üstelik yılın son günlerinde bir adamın muhtemelen saçlarından doğdu bu senaryo.Ensemde öyle çok kişinin sıcaklığı vardı ki...Onlar olmasa hakikatten üşürdüm ;)
İyi seyirler...
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder