Dolayısı ile iyi idim.Bir şeyler hep iyi olduğu için,canımız sıkılmadığı için,nasılsın sorusuna iyiyim denildiği için.
''Artık toparlanmalıyız Tuğba,kendimize gelmeliyiz Zehra,içimizdeki sesi dinleyelim Ayşe,Yolumuza bakalım Ali,senden değerli ne var ki dünyada Mahmut,bunlar hep kapitalizm sonucu Zübeyr,canına yandığımın Ahmeti,Eylülü,Hüsamı...''
Ah elbette bunları çabucak geçelim.
Bazen yanlış yazalım,ters konuşalım-az konuşalım,çok okumayalım,az bilelim,yalandan sevelim-hiç sevmeyelim,şaraplara rakılara ulvi insan muamelesi yapmayalım.
Bazen de,bazen yaşayalım işte.
Gidenlere iyi yolculuklar.
Bir çay koyalım.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder